Serwis nart zjazdowych
Najskuteczniejszy i najmniej zużywający nartę jest serwis ręczny. Jednak serwis ręczny ma pewne ograniczenia - nie da się splanować (wyrównać do gładkiej jednolitej powierzchni) ani nałożyć struktury na ślizg narty. Takie czynności wymagają pracy maszyny. I my taką maszyną dysponujemy!
- Wszystkie czynności serwisowe wykonujemy na profesjonalnym sprzęcie i materiałach marki TOKO oraz w maszynie serwisowej REICHMANN
Wykonujemy następujące usługi serwisowe:
1. "SUPERNARTY" czyli:
- Renowacja i planowanie ślizgu – wyrównaniu ślizgu na maszynie (planowanie ślizgu i usunięcie wystających elementów ślizgu, zadziorów) i uzupełnienie ubytków poprzez wypełnienie „kofixem” (materiałem, z którego robione są ślizgi)
- "Tuning" krawędzi – wyrównanie powierzchni krawędzi nart oraz/lub kształtowanie kąta krawędzi w stosunku do płaszczyzny ślizgu. W serwisie SUPERNARTY.pl możliwe jest ostrzenie krawędzi pod kątem od 90 – 85 stopni oraz podwieszanie krawędzi 0,5 – 1,0 stopnia. O kącie nachylenia decyduje klient.
- Nałożenie struktury na ślizg - delikatne strukturalne nacięcia na ślizgu służące odprowadzaniu nadmiaru wody spod ślizgu.
- Smarowanie ręczne na gorąco – nakładanie smaru narciarskiego w wysokiej temperaturze, dzięki czemu smar wchłaniany jest przez ślizg. Czynność ta konserwuje ślizg (natłuszcza go) oraz długotrwale poprawia właściwości jezdne nart.
- Polerowanie – zebranie nadmiaru smaru ze struktury ślizgu oraz wygładzanie posmarowanej powierzchni ślizgu. Wpływa to znacząco na właściwości jezdne nart.
♦cena
2. "prawie-SUPERNARTY" czyli:
- "Tuning" krawędzi – wyrównanie powierzchni krawędzi nart oraz/lub kształtowanie kąta krawędzi w stosunku do płaszczyzny ślizgu. W serwisie SUPERNARTY.pl możliwe jest ostrzenie krawędzi pod kątem od 90 – 85 stopni oraz podwieszanie krawędzi 0,5 – 1,0 stopnia. O kącie nachylenia decyduje klient.
- Smarowanie ręczne na gorąco – nakładanie smaru narciarskiego w wysokiej temperaturze, dzięki czemu smar wchłaniany jest przez ślizg. Czynność ta konserwuje ślizg (natłuszcza go) oraz długotrwale poprawia właściwości jezdne nart.
- Polerowanie – zebranie nadmiaru smaru ze struktury ślizgu oraz wygładzanie posmarowanej powierzchni ślizgu. Wpływa to znacząco na właściwości jezdne nart.
♦cena
3. Nałożenie struktury + smarowanie ręczne na gorąco + polerowanie
♦cena
4. Renowacja i planowanie ślizgu – wyrównaniu ślizgu na maszynie (planowanie ślizgu i usunięcie wystających elementów ślizgu, zadziorów) i uzupełnienie ubytków poprzez wypełnienie „kofixem” (materiałem, z którego robione są ślizgi)
♦cena
5. Tuning Krawędzi
♦cena
6. Smarowanie na gorąco + polerowanie
♦cena
7. Posezonowa konserwacja nart czyli bardzo głębokie natłuszczenie ślizgów miękkim smarem pozwalającym na zabezpieczenie nart przed wysuszeniem w czasie oczekiwania na kolejny sezon narciarski.
♦cena
6. Przygotowanie nowych nart (nart "prosto" ze sklepu) czyli dogłębne nasmarowanie ślizgu oraz nadanie kąta i podwieszenia krawędzi.Natłuszczenie ślizgu w nowych nartach, które czujemy pod palcami jest tylko zabezpieczeniem ślizgu przed wysuszeniem w czasie przechowywania w sklepie. Niestety wymaga to wielokrotnego smarowania nart na gorąco, aby smar dostał się w głąb ślizgu. Podobnie sytuacja ma się z krawędziami. Krawędzie są wyrównywane maszyną przemysłową, co powoduje, że w różnych miejscach narty krawędzie mają różne kąty. Jeżdżenie na takich nartach może powodować duży dyskomfort zwłaszcza na twardych lub zalodzonych stokach.
♦cena